rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 028   |   Dodanych dzisiaj: 25

Deska elewacyjna

Deska elewacyjna
Deska tarasowa / boazeryjna €“ 13 mm, szer. 121 mm, dł. 3 m Na sprzedaż 72 paczki desek (łącznie 313,63 m˛). Parametry deski: Grubość: 13 mm Szerokość: 121 mm Długość: 3 metry 12 ...

Działki budowlane 80 ...

CENA:
159000


Zobacz

RZESZOW BARANOWKA do ...

CENA:
1111


Zobacz

Montaz instalacji

CENA:
123


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 482 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Biuro projektowo-wynalazcze Wynalazca.TV poszukuje nowego członka zespołu — pracownika ds. magazynu i wsparcia biura, który pomoże nam rozwijać sprzedaż internetową (e-commerce) i budować silne marki produktowe. Na bieżącym etapie rozwoju planujemy zatrudnienie na 1/2 etatu (w przyszłości możliwy pełny etat). Zajmujemy się własnością intelektualną i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań na rynek. Szukamy osoby, która wesprze nas w rozwoju. Jeżeli szukasz pracy stacjonarnej na 1/2 etatu w przyjaznej atmosferze i lubisz różnorodne zadania — ta oferta jest dla Ciebie! Uwaga: współpraca wyłącznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym Czym będziesz się zajmować? ¡ Pakowanie paczek do klientów i dbanie o ich estetykę ¡ Przygotowanie instrukcji do paczek: drukowanie, składanie i pakowanie do produktów ¡ Pilnowanie stanów magazynowych i zgłaszanie braków ¡ Składanie produktów z gotowych elementów (w tym prace manualne np. klejenie) ¡ Pomoc w utrzymaniu porządku i czystości w magazynie oraz biurze ¡ Wdrażanie pomysłów usprawniających / automatyzujących pracę ¡ Po zakończeniu ww. prac w ciągu dnia: Pomoc w fakturowaniu (po przeszkoleniu w systemie księgowym) Obsługa zwrotów i reklamacji Wsparcie w bieżących zadaniach innych działów, takich jak poszukiwanie partnerów do współpracy (np. influencerów do promocji produktów w ramach prac działu marketingu) Wymagania: ¡ Sumienność i dokładność w wykonywan

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

Firma KORAL BIO poszukuje osób na stanowisko pracownik ds. utrzymania ruchu i eksploatacji oczyszczalni Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Stanisława Trembeckiego 9 Zakres obowiązków: -Utrzymanie ruchu oczyszczalni -Utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego podległych urządzeń i instalacji -Przeprowadzanie konserwacji drobnych napraw remontowych -Prowadzenie oraz kontrola zgodnie z obowiązującymi specyfikacjami i instrukcjami sprawnego odbioru ścieków i ich ciągłego oczyszczania -Kontrolowanie stanu i uzupełnianie chemikaliów do prowadzenia procesów oczyszczania ścieków -Wykonywanie podstawowych testów jakości wody i ścieków Wymagania: - Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne mechaniczne lub hydrauliczne lub elektryczne -Podstawowa znajomość budowy maszyn i urządzeń -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej -Umiejętność szybkiego uczenia się -Mile widziane doświadczenie -Mile widziane aktualne uprawnienia SEP oraz operatora wózka widłowego -Chęci do pracy -Posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych lub chęć jej wyrobienia Propozycja przyszłego pracodawcy: -Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony -Praca w systemie trzyzmianowym -System premiowy Forma kontaktu: Telefon: 17 860 93 46 E-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-19 08:21 + czytaj więcej

Firma z branży elektrycznej, elektroenergetycznej i usługowej, wspierająca inwestycje infrastrukturalne i energetyczne, poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. ofertowania (branża elektryczna / energetyczna ) Miejsce pracy: Cała Polska – zdalnie / hybrydowo / stacjonarnie Siedziba firmy – Łomża, podlaskie Szukamy osoby, która wesprze zespół w przygotowywaniu ofert i wycen dla projektów z branży elektroenergetycznej. Praca wymaga samodzielności, dokładności i doświadczenia w środowisku hurtowni lub firm działających w obszarze instalacji i sprzedaży materiałów elektroenergetycznych. Zadania: • Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych w odpowiedzi na zapytania ofertowe oraz przetargi, zgodnie z wymaganiami technicznymi i formalnymi, • Sporządzanie szczegółowych kalkulacji i wycen materiałowych oraz usługowych, • Prowadzenie korespondencji handlowej oraz kontaktów z dostawcami i producentami w zakresie ustaleń cenowych i dostępności produktów, • Udział w negocjacjach handlowych z klientami oraz kontrahentami zewnętrznymi, • Monitorowanie zmian w dokumentacji przetargowej i dopasowywanie ofert do aktualnych wymagań. Wymagania: • Wykształcenie wyższe techniczne elektryczne lub pokrewne, • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmach handlowych, biurach projektowych, instalacyjnych lub elektroenergetycznych, • Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MsOffice • Prawo jazdy ka

Dodane : 2025-06-09 13:18 + czytaj więcej

Zatrudnimy mechanika samochodów dostawczych do 3,5t. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub przesyłanie CV na adres mailowy.

Dodane : 2025-06-11 16:18 + czytaj więcej

Firma Alpaline Invest Sp. z o.o. - Generalny Wykonawca robót budowlanych poszukuje osoby na stanowisko: Inżynier ds. ofertowania/Kosztorysant. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: -Przygotowywanie wycen / kosztorysów i ofert zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją przetargową w ramach postępowań o zamówienie publiczne i innych zapytań; -Kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców branżowych niezbędnych do przygotowania wyceny -Prowadzenie korespondencji przetargowej z Zamawiającym, m.in. w zakresie zapytań, uzupełnień ofert i wyjaśnień. -Sporządzanie przedmiarów robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej -Monitorowanie rynku zamówień publicznych -Analiza dokumentacji przetargowej i technicznej oraz nadzór nad prawidłowością dokumentów; WYMAGAMY: -Wykształcenie techniczne lub wyższe kierunkowe, -Znajomość przebiegu procesu budowlanego i technologii wykonywania robót budowlanych -Znajomość rynku budowlanego, cen materiałów i usług budowlanych -Znajomość programów do kosztorysowania (np. Norma PRO, Zuzia) oraz pakietu MS Office. -Umiejętność czytania dokumentacji technicznej i rysunków budowlanych. -Dobra organizacja pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność -Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY: -Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności -Praca w oparciu o umowę o pracę - poszukujemy pracownika do wieloletniej współpracy (możliwość zatrudnienia studenta/studentki). -Stabil

Dodane : 2025-06-13 13:06 + czytaj więcej

Dział budowlany firmy Alpaline sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: Kierownik robót. Zakres obowiązków: -Czynny udział przy nadzorowaniu robót budowlanych -Bieżący kontakt z inwestorem -Prowadzenie dokumentacji budowy -Wykonywanie przedmiarów, kalkulacji cenowych -Zbieranie i analizowanie ofert uzyskanych od podwykonawców oraz dostawców -Zamawianie materiałów budowlanych -Kosztorysowanie robót budowlanych w programie NORMA PRO -Inne prace związane z realizacją bieżących inwestycji. Kompetencje-wymagania: -Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym -Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata -Znajomość procedur przetargowych -Znajomość technologii robót budowlanych, umiejętność wykonywania kalkulacji (kosztorysów) ofertowych, powykonawczych -Biegła obsługa komputera w tym. MS Office, Norma Pro -Samodzielność, skrupulatność, terminowość i komunikatywność -Czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: -Umowa o pracę na pełny etat -Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie -Przyjazną atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole -Wsparcie i pomoc wszystkich członków zespołu -Wszelkie niezbędne narzędzia pracy -Dużą swobodę w realizacji własnych pomysłów zmierzających do skutecznego pozyskiwania i realizacji inwestycji na rynku budowlanym.

Dodane : 2025-06-13 13:15 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracownika fizycznego. Praca przy układaniu kabli energetycznych w wykopach. Praca poń.-piątek. Mile widziane prawo jazdy kat.B.

Dodane : 2025-06-11 09:55 + czytaj więcej

Zatrudnimy blacharza do warsztatu samochodowego. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV na adres mailowy.

Dodane : 2025-06-11 16:19 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Zatrudnię dekarza oraz pomocnika. Praca na dachach Podkarpacia. Wskazane prawo jazdy kategorii B.

Dodane : 2025-06-11 19:27 + czytaj więcej

Zatrudnię od zaraz pracownika do prac remontowych na terenie Rzeszowa i okolic. Mile widziane doświadczenie.

Dodane : 2025-06-10 14:09 + czytaj więcej

Firma poszukuje osoby do prowadzenia sklepu internetowego Zakres obowiazkow: obsługa Klienta (e-mail, telefon) obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji obsługa sklepu internetowego, w tym wprowadzanie nowych towarów do sklepu internetowego dbanie o aktualność, atrakcyjność i kompletność ofert wymagane: doświadczenie w obsłudze klienta w sprzedaży internetowej znajomość platform sprzedazowych Allegro,Baselinker, Erli, itp znajomość komputera (Office) na poziomie średnio-zaawansowanym sumienność i dokładność w wykonywaniu codziennych obowiązków nastawienie na wynik zaangażowanie i inicjatywa umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie dobra organizacja atrakcyjne wynagrodzenie! praca Rzeszów cv prosze na emaiL; [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Zatrudnię pakowacza do sprzedaży internetowej. Praca w Rzeszowie, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30. Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - pakowanie zamówień internetowych, Wymagania: - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, - umiejętność pracy w zespole, - kreatywność, samodzielność i zaangażowanie, - dobra organizacja pracy. Oferujemy: - możliwość związania się na dłużej z firmą o stabilnej pozycji na rynku, - przyjazną atmosferę pracy, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia Jeśli zainteresowało cię to ogłoszenie prześlij nam swoje CV w odpowiedzi na to ogłoszenie

Dodane : 2025-06-09 15:26 + czytaj więcej

BIURO RACHUNKOWE PRESTIGE OFFICE sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni do swojego biura w Rzeszowie na stanowisku: Księgowa / Księgowy Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Szpitalna 1, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę księgową (pełna księgowość) naszych klientów, zapewniając zgodność z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy, dbając jednocześnie o jakość i profesjonalną obsługę klienta. Oczekiwania: • doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości, • aktualna wiedza z zakresu obowiązujących przepisów podatkowych, • praktyczna znajomości ustawy o rachunkowości, • biegła znajomości pakietu MS-Office, • znajomość programu Comarch ERP Optima, • umiejętność pracy zespołowej, komunikatywności, samodzielności, Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat, • wynagrodzenie od 6 000 zł do 8 000 brutto (w zależności od doświadczenia), • dodatkowy system premiowy oraz pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, ZZFŚS) • podwyżki wynagrodzenia na Nowy Rok • samodzielne stanowisko w dużym profesjonalnym zespole, • wdrożenie i wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów, • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez cykliczne szkolenia finansowane przez pracodawcę, • nowoczesne biuro z dogodnym dojazdem i komunikacją miejską w centrum Rzeszowa. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aktualnego CV. Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarz

Dodane : 2025-06-14 18:02 + czytaj więcej

Firma sprzątająca zatrudni osobę do pracy przy sprzątaniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, pomieszczeń socjalnych na obiekcie firmy Miejsce wykonywania pracy- Procam- Wietlin Trzeci Praca od poniedziałku do piątku. Praca po dwie godziny dziennie między godziną 8.00- 14.00 , do ustalenia Wymagania: -dokładność, sumienność -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Proszę o kontakt tylko osoby chętne do pracy. Praca od zaraz. Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Clar System S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-542), ul. Janickiego 20 b, tel. +48 61 660 11 00. Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetową www.clarsystem.pl. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem: @ Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe mogą być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi

Dodane : 2025-06-13 11:11 + czytaj więcej

Firma VIDOK Sp. z o.o. polski producent okien i drzwi poszukuje osoby na stanowisko: Koordynator Kontraktów Wymagania : - wykształcenie min. średnie techniczne - znajomość oprogramowań do wyceny stolarki : LICZOKNO, STOLCAD lub inne - znajomość zagadnień związanych z akustyką stolarki - projektowanie i opracowywanie dokumentacji technicznej i rysunkowej - przygotowywanie zleceń produkcyjnych - nadzór nad realizacja projektów - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem, podwykonawcami, kierownictwem budów - opracowywanie ofert handlowych, przygotowywanie zleceń produkcyjnych - monitorowanie przebiegu działań, harmonogramu budów, omawianie zmian - doradztwo i wsparcie techniczne - rozwiązywanie problemów i podejmowanie działań zaradczych - spotkania na budowach lub rozmowy online - wyszukiwanie rozwiązań dostawców, komponentów niezbędnych do realizacji projektu Oferujemy : - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - stałą pracę - szkolenia w kierunku wykonywanego zawodu - przyjazne środowisko pracy, w którym szanujemy się wzajemnie, dzielimy się wiedzą oraz doświadczeniem Miejsce pracy : Rudna Mała 75, 36-054 Rudna Mała Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : [użyj formularza kontaktowego] CV powinno być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez VIDOK Sp. z o.o. Rudna Mała

Dodane : 2025-05-30 08:30 + czytaj więcej

Strona 21 z 33
zamknij
Zamknij